SKG 24 İÇ MÜŞTERİ EĞİTİMİ

AMAÇ Şirket içinde iç müşteri ve müşteri odaklı olmak kavramlarının  yerleştirilmesi,

İç müşteri isteklerini anlayıp yerine getirerek verimliliğin arttırılması,

Kalite bilincinin arttırılması.

KAPSAM

 

Müşteri ve müşteri odaklılık,

İç müşteri kavramı,

İç müşteri tatminini engelleyen nedenlerin tanınması,

Müşterimiz bizden neler bekler,

Müşteri odaklı iletişim

İç müşteri tatmini için bir yaklaşım modeli ve eylem planı

KİMLER KATILMALI İç müşterilerine daha iyi hizmet vermesi gerektiği düşünülen orta kademe yöneticiler ve çalışanlar

 

KATILIMCI SAYISI Maksimum 15 kişi

 

SÜRESİ 1 GÜN
NOT Katılımcılara Eğitim notları ve Sertifika verilecektir.

(Seminerin en az %70’ine katılım şartı aranır.)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir