AMAÇ | Şirket içinde iç müşteri ve müşteri odaklı olmak kavramlarının yerleştirilmesi,
İç müşteri isteklerini anlayıp yerine getirerek verimliliğin arttırılması, Kalite bilincinin arttırılması. |
KAPSAM
|
Müşteri ve müşteri odaklılık,
İç müşteri kavramı, İç müşteri tatminini engelleyen nedenlerin tanınması, Müşterimiz bizden neler bekler, Müşteri odaklı iletişim İç müşteri tatmini için bir yaklaşım modeli ve eylem planı |
KİMLER KATILMALI | İç müşterilerine daha iyi hizmet vermesi gerektiği düşünülen orta kademe yöneticiler ve çalışanlar
|
KATILIMCI SAYISI | Maksimum 15 kişi
|
SÜRESİ | 1 GÜN |
NOT | Katılımcılara Eğitim notları ve Sertifika verilecektir.
(Seminerin en az %70’ine katılım şartı aranır.) |